xvideosxvideosxvideosxvideosxvideosxvideosxvideosxvideosxvideosxvideosxvideosxvideos
ترجمه فوری اسپانیایی - دارالترجمه رسمی دانش ونک ، ترجمه فوری

ترجمه فوری اسپانیایی

دارالترجمه رسمی اسپانیای فوری

تلفن : ٠٩٣٦٣٤٩٥٨٢٩

ترجمه فوری اسپانیایی

علت گسترش زبان اسپانیایی در قاره های آمریکای جنوبی و مرکزی، مستعمره سازی و سلطه پانصد ساله کشور اسپانیا بر غرب نیمکره جنوبی بوده است به طوری که امروزه بیش از ۳۵۰ میلیون نفر در دنیا اسپانیایی را زبان اول خود می دانند و ۴۰ میلیون نفر دیگر اسپانیایی را به عنوان زبان دوم به کار می برند. در حدود ۱۷ میلیون نفر از مردم ایالات متحده و برخی از جوامع در کانادا، مراکش و فیلیپین نیز به زبان اسپانیایی صحبت می کنند و این زبان به عنوان یکی از شش زبان رسمی در سازمان ملل پذیرفته شده است. اولین رمان مدرن دنیا «دن کیشوت» به زبان اسپانیایی نوشته شده است و شعر و ادبیات آمریکای لاتین یکی از مهمترین شاخه های ادبی دنیا را تشکیل می دهد. همچنین با توجه به روابط حسنه ایران با کشور اسپانیا و کشورهای آمریکای لاتین، زبان اسپانیایی در سال های اخیر موقعیت اقتصادی و سیاسی پر اهمیت تری پیدا کرده است.

حال که اهمیت زبان و ترجمه اسپانیایی به اختصار بیان گردید، اعلام می کنیم که دانش ونک با بهترین مترجمان زبان اسپانیایی در ایران و خارج از ایران هم کاری دارد و می تواند ترجمه های مورد نظر مشتریان گرامی را در زمینه های گوناگون و متنوع با بالاترین کیفیت و در اسرع وقت آماده و به ایشان تحویل دهد. ترجمه های انجام گرفته در دانش ونک می توانند در زمینه های ذیل دسته بندی شوند:

ترجمه های دانشجویی، علمی و فرهنگی

دانش ونک آمادگی خدمت رسانی به دانشجویان گرامی مترجمی و زبان و ادبیات اسپانیایی را دارد. ترجمه های دانشجویی انجام گرفته در موسسه ما در زمینه این دروس و درس های دیگر انجام می گیرد:

خواندن و درک مفاهیم، دستور و انشاء، گفت و شنود، تمرینات دستوری، نگارش ساده و پیشرفته، خواندن متون مطبوعاتی، اصول و روش ترجمه اسپانیایی، مکالمه موضوعی، درآمدی بر ادبیات اسپانیایی، نامه های بازرگانی و اداری، سخنرانی، اصطلاحات زبان اسپانیایی، ترجمه شفاهی اسپانیایی، مقاله نویسی، خلاصه نویسی، فنون ترجمه، نمونه های نثر و شعر، ترجمه نوار و فیلم، تاریخ زبان اسپانیایی، ترجمه پیشرفته، ترجمه کتاب و تجزیه و تحلیل متون ادبی اسپانیایی و …

همچنین دانش ونک آمادگی ترجمه مطالب موجود در سایت های دانشگاهی، زمان بندی پذیرش، ترجمه درخواست ها، انواع مقاله، پایان نامه، چکیده و خلاصه پایان نامه، رزومه و سایر موارد لازم برای دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در کشور اسپانیا و سایر کشورهای اسپانیایی زبان را خواهد داشت. همچنین اگر قصد دارید مقاله خود را برای مجلات ISI، ژورنال، کنفرانس، همایش، نشست های تخصصی به زبان اسپانیایی ترجمه کنید، می توانید سفارشی به همین عنوان در بخش ثبت سفارش ترجمه ثبت نمایید. ترجمه کتاب به زبان اسپانیایی با ارائه تخفیفات حجمی با بالاترین کیفیت پذیرفته می گردد. ترجمه فیلم، سریال، برنامه های تلویزیونی و زیرنویس از اسپانیایی به فارسی و فارسی به اسپانیایی نیز می تواند در این موسسه صورت بگیرد.

ترجمه فوری اسپانیایی

ترجمه های بازرگانی، مالی

ایران و اسپانیا روابط دیرینه سیاسی دارند و اولین سفیر اسپانیا بیش از ششصد سال پیش به ایران اعزام گردیده است. این دو کشور در سال های بعد از پیروزی انقلاب یادداشت های تفاهم و معاهده های بسیاری را در زمینه های اقتصادی، حمل و نقل، مسکن، گمرکی و گردشگری امضا کرده اند. علاوه بر این، کشور ایران بخصوص در سال های اخیر با فعال کردن دیپلماسی و افتتاح سفارتخانه های جدید، حجم روابط سیاسی، تجاری و اقتصادی خود را با کشورهای آمریکای لاتین به میزان قابل توجهی افزایش داده است و بسیاری از بازرگانان ایرانی قصد دارند تا بازار محصولات خود را به این کشورها نیز گسترش دهند. در نتیجه نیاز به ترجمه دقیق اقتصادی، بازرگانی و مالی به زبان اسپانیایی بیش از پیش احساس می گردد. ترجمه اسپانیایی انجام گرفته در این بخش می تواند در زمینه هایی نظیر زیر باشد:

انواع گواهی نامه ها نظیر گواهی اشتغال به کار، وکالتنامه ها، متن قراردادها، دعوت نامه ها، توصیه نامه ها، شرایط خرید و فروش، مکاتبات ورزشی میان باشگاه ها، معرفی محصولات تجاری جدید، ترجمه بروشور، کاتالوگ، راهنمای دستگاه ها و محصولات از اسپانیایی به فارسی و از فارسی به اسپانیایی، ترجمه مربوط به محصولات پزشکی، دارویی و درمانی، نقشه ها، آگهی ها و موارد تبلیغاتی نظیر پوستر، پلاکارد و کارت ویزیت، ترجمه موارد مندرج در روزنامه رسمی، ترجمه انواع متون مندرج در سایت های تجاری اسپانیایی. همچنین اگر قصد ترجمه وب سایت استاتیک یا داینامیک خود به زبان اسپانیایی دارید، می توانید با دانش ونک تماس بگیرید.

ترجمه فوری اسپانیایی

ترجمه فوری اسپانیایی

همین حالا تماس بگیرید